Τετάρτη 29 Μαΐου 2013

ΟΡΟΣ ΜΑΙΝΑΛΟ SUMMITS ON THE AIR - SOTA ΚΥΡΙΑΚΗ 19/05/2013 SV/PL-125 ΟΜΟΡΦΟΣΤΑΛΟΣ 1794 m. SV/PL-022 ΤΖΕΛΑΤΗ 1868 m. - ΤΕΤΑΡΤΗ 22/05/2013 SV/PL-119 ΠΡΟΦΗΤΗΣ ΗΛΙΑΣ 1547 m. ΚΟΚΚΙΝΟΒΡΥΣΗ.

SV/PL-125 ΟΜΟΡΦΟΣΤΑΛΟΣ 1794m. SV3GLI/P
Με τις τρεις αυτές κορυφές επιλέξαμε να κλείσουμε για φέτος την περιήγηση μας στο όρος Μαίναλο.
Πρώτη εξόρμηση μας στον Ομορφόσταλο SV/PL-125 με υψόμετρο 1794 m. Η εκκίνηση έγινε από τον προφήτη Ηλία 1032m.στον Καρδαρά, ακολουθώντας την σηματοδοτημένη διαδρομή μέσα στα έλατα. Φτάσαμε στην διασταύρωση που χωρίζει το μονοπάτι για Ροεινο και Μουρτζιά – καταφύγιο Οστρακίνας και ακολουθήσαμε το μονοπάτι προς την Μουρτζιά, ανηφορίσαμε δεξιά πριν το διάσελο με κατεύθυνση προς την κορυφή. Η ανάβαση μας διήρκησε 1:50 λεπτά.
Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΙΤΑ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΚΟΡΥΦΗ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΜΕ SV/PL-022 ΤΖΕΛΑΤΗ 1868m.
Μια μικρή ξεκούραση και αμέσως μετά στήσαμε την κεραία για SOTA.

SUMMITS ON THE AIR SV/PL-125 ΟΜΟΡΦΟΣΤΑΛΟΣ SV3GLI/P
Έγιναν 28 επαφές στα βραχέα ενώ όπως συνηθίζω στο τέλος βγήκα στα VHF και μίλησα με τον Στράτο SV1JRS. Δεν μένουμε άλλο στην κορυφή αναχωρήσαμε από τον Ομορφόσταλο από την ίδια διαδρομή για τον επόμενο στόχο που είναι η κορυφή Τζελάτη SV/PL-022 με υψόμετρο 1868m. Η κατάβαση είναι ιδανική μέσα στην σκιά του δάσους. Συνολικά κάναμε 4 ώρες.
ΟΜΟΡΦΟΣΤΑΛΟΣ ΜΑΙΝΑΛΟ
Φύγαμε από τον Καρδαρά με τον αμάξι περνώντας από το Χιονοδρομικό Κέντρο της Οστρακίνας με κατεύθυνση προς Βυτίνα και φτάσαμε στις Λάκκες Ρούχη.
Εκεί αφήσαμε το αμάξι και ξεκινήσαμε να βαδίζουμε τον χωματόδρομο ύστερα ανηφορίσαμε μεσημεριάτικα στο μονοπάτι. Έχει ζεστάνει αρκετά μέσα στο δάσος του Μαινάλου. Φτάνοντας όμως στην αλπική ζώνη το δροσερό αεράκι μας αναζωογονεί και μας δίνει την ώθηση να φτάσουμε στην κορυφή σε 1:45 λεπτά.
SUMMITS ON THE AIR SV/PL-022 ΤΖΕΛΑΤΗ 1868m.
Το αεράκι εδώ γίνεται δυνατός άνεμος. Ξεκίνησα στα VHF τις κλήσεις για το SOTA, ακούστηκε από την Καλαμάτα ο Βασίλης SV3JBW, έγιναν μερικές κλήσεις ακόμη αλλά τίποτε. Συνεχίζω στα HF και τους 14 MHZ γίνονται 30 QSO, τα μαζεύομαι και καθόμαστε για κολατσιό.

Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΤΗΝ ΤΖΕΛΑΤΗ 1868m.
Η επιστροφή πάλι από τα ίδια, συνολικά περπατήσαμε 8,5 ώρες. Φτάνει για σήμερα, επιστρέψαμε στην Τρίπολη από την Αλωνίσταινα αφήνοντας τον Αϊ-λια Κοκκινοβρυσης για τον επόμενη έξοδο μας.
ΚΟΚΚΙΝΟΒΡΥΣΗ ΜΑΙΝΑΛΟ
Τρεις μέρες αργότερα με αφετηρία την Κοκκινοβρυση ξεκινήσαμε το μονοπάτι δεξιά προς την κορυφή. Οι μελισσοκόμοι από διάφορες μεριές της Ελλάδος έχουν τοποθετήσει τα μελίσσια τους στην περιοχή. Περνάμε δίπλα τους χωρίς να έχουμε πρόβλημα.
ΜΕΛΙΣΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΙΝΑΛΟ
Σε μίση ώρα φτάνουμε στον Προφήτη Ηλία 1547m. SV/PL-119.

ΚΩΣΤΑΣ SV3GLI/P
Συναρμολογούμε την κεραία για τα βραχέα για τους 14 MHZ. Συνολικά καταφέρνω να επικοινωνήσω με 52 συναδέλφους από την Ευρώπη για το πρόγραμμα SOTA.

SUMMITS ON THE AIR
Βγάζουμε μερικές φωτογραφίες με τον Γιάννη και αναχωρούμε για κάτω.

Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΤΟΝ ΠΡΟΦΗΤΗ ΗΛΙΑ ΚΟΚΚΙΝΟΒΡΥΣΗΣ 1547m.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΚΟΚΚΙΝΟΒΡΥΣΗ
Αποχαιρετούμε για φέτος το Μαίναλο, που μας φιλοξένησε με τις τόσες ομορφιές του.