Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου 2017

ΕΞΟΡΜΗΣΕΙΣ SOTA ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2017 ΕΠΑΝΩ ΧΡΕΠΑ 1559m. – ΤΣΕΜΠΕΡΟΥ 1252m. – ΜΕΛΙΔΟΝΙ 1356m.

sota greece
Γιάννης - Κώστας SV3GLI/P ON SV/PL-168 ΕΠΑΝΩ ΧΡΕΠΑ 1559m.
Ξεκινήσαμε και τη φετινή χρονιά τις εξορμήσεις μας στην Ελλάδα. Θα πάρουμε τα βουνά, πάλι θα λιώσουμε τα ορειβατικά μποτάκια, όπως κάνουμε όλα αυτά τα χρόνια! Πρώτη κορυφή εδώ κοντά πάνω από την Τρίπολη, η Επάνω Χρέπα SV/PL-168. Κυριακή με καλό καιρό και με χιόνι παγωμένο κάναμε την κλασσική διαδρομή από το μονοπάτι.
ΕΠΑΝΩ ΧΡΕΠΑ
ΑΝΕΒΑΙΝΟΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΕΠΑΝΩ ΧΡΕΠΑ
Με καλό ρυθμό ανάβασης δίχως να τρέχουμε μέσα στο ελατοδάσος το χιόνι ήταν παγωμένο χωρίς να χρειάζεται κραμπόν. Φτάνοντας στη κορυφή έχουμε ένα ελαφρύ άνεμο δίχως να μας προβληματίζει. Σηκώσαμε την κεραία ένα δίπολο Inverted V για τους 7 MHz και τους 14 MHz. Πάνω στον ιστό βάλαμε την ένδοξη Ελληνική Σημαία. Ήμαστε στα Κολοκοτρωνέϊκα λημέρια, εδώ έχουν δοθεί μεγάλες μάχες για την Ελληνική Επανάσταση.
SOTA GREECE
SOTA GREECE SV3GLI/P
Η σημαία μας κυματίζει με περηφάνια και εγώ ετοιμάζομαι να βγω στον αέρα για πρόγραμμα SOTA και τα ελληνικά διακριτικά να ακουστούν σε όλο το κόσμο.
SOTA GREECE SV3GLI
SV3GLI/P  ΚΩΣΤΑΣ ON SV/PL-168 ΕΠΑΝΩ ΧΡΕΠΑ 1559m.
Ξεκίνησα με τους 14 MHz, εκεί ανταποκρίθηκαν 25 συνάδελφοι από την Ευρώπη σε σύντομο χρονικό διάστημα. Αμέσως μετά δοκίμασα στους 7 MHz, εκεί το ενδιαφέρον από Ελληνικούς Σταθμούς ήταν μηδαμινό όπως και στα VHF. Μαζέψαμε τις κεραίες και τα πράγματα μας, κάναμε ένα σύντομο κολατσιό και επιστρέψαμε από την ίδια διαδρομή.
ΓΙΑΝΝΗΣ  ΚΑΤΕΒΑΙΝΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΑΝΩ ΧΡΕΠΑ
Επόμενη εξόρμηση έγινε στην Κορυφή Τσεμπερού SV/PL-129 με υψόμετρο 1252 μέτρα. Από ορειβατική άποψη δεν έχει κάτι καλό να προσφέρει λόγω των Αναμεταδοτών και των ανεμογεννητριών που έχει το βουνό.
ΤΣΕΜΠΕΡΟΥ 1252m. SV/PL-129
 Με δυνατό άνεμο διάλεξα μια απάνεμη πλευρά να στήσω τον εξοπλισμό για το SOTA. Εκπομπή έγινε στα βραχέα κύματα με παράσιτο που άγγιζε τις 9 μονάδες.
SV3GLI/P ON SV/PL-129 ΤΣΕΜΠΕΡΟΥ 1252m.
Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να ακούσω μόνο τους δυνατούς σταθμούς από Ευρώπη. Στα VHF το παράσιτο ήταν μεγαλύτερο αποτρέποντας την οποιαδήποτε προσπάθεια. Επιστρέψαμε το μεσημεράκι στην Τρίπολη.
ΜΕΛΙΔΟΝΙ 1356μ.
ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΙΧΛΗ Η ΚΟΡΥΦΗ ΜΕΛΙΔΟΝΙ  1356m.
Τελευταία εξόρμηση για το μήνα Ιανουαρίου ήταν στο Μελιδόνι SV/PL-133. Ο καιρός βροχερός με χαμηλή νέφωση. Πήραμε την απόφαση να πάμε με τον Γιάννη, φτάνοντας στη βάση του βουνού διαπιστώσαμε ότι δεν φαίνεται τίποτα. Το Μελιδόνι είχε χαθεί στην ομίχλη. Αρχίσαμε την ανάβαση στα τυφλά η ορατότητα δεν ξεπερνούσε τα 2 με 3 μέτρα.
ΓΙΑΝΝΗΣ
Χαμηλά είχε λίγο χιόνι, ανεβαίνοντας όμως μέσα στο δάσος το χιόνι ήταν περισσότερο. Βγαίνοντας στη κορυφή είχε από μισό μέτρο και σε μερικές μεριές ξεπερνούσε το ένα μέτρο.
ΦΤΑΝΟΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ ΜΕΛΙΔΟΝΙ SV/PL-133
Τα ερείπια της παλιάς εκκλησιάς είχαν σκεπαστεί από χιόνι. Ευτυχώς δεν φυσούσε , μετά από ένα πρόχειρο κολατσιό σηκώσαμε την κεραία για τους 14 MHz. Ξεκίνησα απευθείας τις κλήσεις για το SOTA.
SV3GLI/P ON SV/PL-133 ΜΕΛΙΔΟΝΙ 1356m.
Έγιναν 18 QSO σε 8 λεπτά. Αμέσως μετά συνέχισα στους 145 MHz, πρώτος ακούστηκε ο Βασίλης SV3ISZ από το Τολό Αργολίδος και μετά ο Λύσανδρος SV3GLJ από την Σπάρτη, τέλος ο Σταύρος SV3CIX από το Τολό. Τους ευχαρίστησα όλους, μαζέψαμε τον εξοπλισμό και αποχωρίσαμε από τη κορυφή ακολουθώντας τα βήματα μας στο χιόνι.
ΓΙΑΝΝΗΣ - SV3GLI/P -  ΚΟΡΥΦΗ ΜΕΛΙΔΟΝΙ
Ο καιρός στο βουνό δεν άνοιξε, με ομίχλη ανεβήκαμε και με ομίχλη κατεβήκαμε. Αυτό προϋποθέτει εμπειρία και καλή χρήση του GPS. Το δύσβατο μέσα στο δάσος σε μπερδεύει . Εάν δεν έχετε εμπειρία αφήστε το για άλλη φορά. Το βουνό θα είναι εκεί και θα σας περιμένει.
Η ΟΜΙΧΛΗ ΑΠΑΙΤΕΙ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
Επιστρέψαμε στην Τρίπολη το μεσημέρι κλείνοντας με ένα καλό γεύμα και άφθονο κρασάκι. Τα καλύτερα έρχονται οι εξορμήσεις συνεχίζονται....