Παρασκευή 15 Απριλίου 2016

SOTA SV/PL-126 ΑΪΝΤΙΝΗΣ 1849m. 27/03/2016

ΑΝΑΒΑΣΗ ΣΤΟ ΑΪΝΤΙΝΗ 1849m.
ΑΝΑΒΑΣΗ ΣΤΟ ΑΪΝΤΙΝΗ 1849m. ΓΙΑΝΝΗΣ
Μια από τις κλασικές πεζοπορίες που κάνουμε κάθε έτος περιλαμβάνει ανάβαση στον Αϊντίνη 1849m. Φέτος λίγο πιο νωρίς λόγω καλύτερου καιρού φαινομενικά τουλάχιστον. Γνωρίζαμε από την προηγούμενη μέρα ότι ο καιρός θα ήταν άστατος.
Το πρωί ξεκινήσαμε με ηλιοφάνεια  για το χωριό Ροεινό Αρκαδίας. Η θερμοκρασία είχε πέσει και κυμαινόταν σε φυσιολογικά επίπεδα για την εποχή. Φτάνοντας στην πλατεία του χωριού τα πρώτα συννεφάκια εμφανίστηκαν από δυτικά. Εμείς απτόητοι και αποφασισμένοι αφήσαμε το χωριό και μπαίνοντας στο μονοπάτι ανηφορίσαμε μέσα στο δάσος περιτριγυρισμένοι από κελαϊδίσματα των πουλιών και τα αρώματα της φύσης.
ΑΪΝΤΙΝΟΛΑΚΑ ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ Η ΚΟΡΥΦΗ 1849m.
Στην Αϊντινόλακα έγινε η καθιερωμένη στάση. Ο καιρός αγριεύει, φυσάει, εμείς όμως συνεχίζουμε την ανάβαση με τα ισοθερμικά, εάν ήταν άλλοι θα είχαν βάλει τζάκετ! Λεπτομέρειες λέμε με τον Γιάννη και θυμηθήκαμε μια ανάβαση με τόση ομίχλη που δεν έβλεπες τίποτε! θυμάμαι τότε βάζαμε σημάδια με πέτρες, παλιά δεν είχαμε GPS.
SV3GLI/P ON SV/PL-126
Λίγο πριν φτάσουμε στην κορυφή ο Χρήστος SV2OXS με είχε πάρει τηλέφωνο και συνομιλούσαμε για το πώς είναι ο καιρός, σε πόση ώρα θα είμαι στην κορυφή κλπ. Είμαστε περικυκλωμένοι από σύννεφα, ο  Χρήστος ήταν έτοιμος με τους πομποδέκτες του για να συνομιλήσουμε στα βραχέα και να με σποτάρει.
ΑΣΧΗΜΟΣ ΚΑΙΡΟΣ ΣΤΗ ΚΟΡΥΦΗ ΑΪΝΤΙΝΗ 1849 m.
Οι πρώτες χιονόψιχες πέφτουν πάνω μας, το κρύο είναι υποφερτό, μετά από 1:50 min βρισκόμαστε στη κορυφή του Αϊντίνη 1849m.
SUMMITS ON THE AIR - SOTA GREECE
SUMMITS ON THE AIR - SOTA GREECE SV3GLI
Μια ανάσα λίγο νερό και αμέσως συναρμολογήσαμε την κεραία για τα 40 μέτρα. Ετοίμασα τον πομποδέκτη και ξεκίνησα. Αμέσως ο Χρήστος απάντησε και με σποτάρισε κατευθείαν. Έγιναν 13 επαφές, τα δάχτυλα μου είχαν παγώσει,  δεν θα έβγαινα σε άλλες μπάντες, με τέτοιο καιρό δεν ρισκάρεις περισσότερο.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ ΑΙΝΤΙΝΗΣ 1849m.
Τους ευχαρίστησα όλους  για τις επαφές, τα μαζέψαμε γρήγορα και φύγαμε από την κορυφή.

Time
09:11z
SY1ADK/2
SSB

Πάνω στα ψηλά είχε αρχίσει να ρίχνει χιόνι, χάνοντας υψόμετρο το ψιλόβροχο ήταν θέμα χρόνου. Φτάνοντας στο χωριό έπιασε βροχή κανονικά.
ΧΙΟΝΙ ΣΤΑ ΨΗΛΑ ΚΑΙ ΒΡΟΧΗ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ
 ΡΟΕΙΝΟ ΑΡΚΑΔΙΑΣ
Αλλάξαμε γρήγορα μπήκαμε στο αυτοκίνητο και επιστρέψαμε στην Τρίπολη, όπου το γλεντήσαμε με ένα καλό γεύμα απολαμβάνοντας την ζεστασιά και την Θαλπωρή του σπιτιού.