Τρίτη 5 Απριλίου 2016

ΜΑΙΝΑΛΟ - ΞΕΡΑΚΙΑΣ 1711m. - ΜΕΣΟΒΟΥΝΙ 1718m. – ΤΖΕΛΑΤΗ 1868m. SOTA 21/03/2016

Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΜΑΣ ΜΕ GPS
 Πρωί δευτέρας με καλό καιρό ανηφορίσαμε για Μαίναλο, Οροπέδιο Οστρακίνας με αφετηρία το Πάρκινγκ του Χιονοδρομικού Κέντρου Μαινάλου. Ξεκινήσαμε για SOTA σε μια από τις κορυφές του βουνού πίσω από το Σφενδάμι, τον Ξερακιά. Εύκολο μονοπάτι μέσα σε ελατοδάσος με τη φύση να έχει αρχίσει να ξυπνά από τον λήθαργο του χειμώνα.
SV/PL-023 ΞΕΡΑΚΙΑΣ 1711m.
Μετά την σάρα μια ανηφοριά και βρεθήκαμε στην κορυφογραμμή σε λίγο φτάσαμε στη κορυφή. Στήσαμε την κεραία για τους 14 MHz, πρωί ακόμη, έκανα λίγες επαφές με συναδέλφους από την Ευρώπη.
Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ ΤΟΥ ΞΕΡΑΚΙΑ
SV3GLI/P ON SV/PL-023 ΞΕΡΑΚΙΑΣ 1711m.
Επιστρέψαμε αμέσως από την ίδια διαδρομή, ένα πρόχειρο κολατσιό και φύγαμε με κατεύθυνση το οροπέδιο ρούχοι. Δίχως περιττές καθυστερήσεις ξεχυθήκαμε για την κορυφή Μεσοβούνι, ανηφορίσαμε μέσα στο δάσος.
ΜΕΣΟΒΟΥΝΙ  1718m
Εδώ δεν υπάρχει μονοπάτι αλλά το γνωρίζουμε καλά από τις προηγούμενες αναβάσεις. Ξανά τα ίδια φτάνοντας στην κορυφή , SOTA στα βραχέα με καλές και δυνατές επαφές. Ένα σνακ λίγες φωτογραφίες, ξεκούραση απολαμβάνοντας φανταστικές εικόνες που μας περιβάλλουν.
SV3GLI/P ON SV/PL-123 ΜΕΣΟΒΟΥΝΙ 1718m.

ΓΙΑΝΝΗΣ - ΚΟΡΥΦΗ ΜΕΣΟΒΟΥΝΙ ΜΑΙΝΑΛΟ
Επιστροφή στο αμάξι ανεφοδιασμός νερού και κολατσιού και γρήγορα στο μονοπάτι για Τζελάτη με καλή σήμανση μέσα στο δάσος πιο πάνω έχει τα λαθάκια του χωρίς να αποτελεί πρόβλημα. Το χιόνι που συναντήσαμε στα αλπικά εισβάλει στα άρβυλα και δροσίζει τα ταλαιπωρημένα πόδια μας.
ΓΙΑΝΝΗΣ : ΚΑΙ ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΓΚΕΤΕΣ !
Φτάσαμε στην κορυφή Τζελάτη μέσα σε ριπές ανέμου. Πλησιάζει απόγευμα και ο καιρός αγριεύει κάνοντας αισθητό το κρύο. Βρήκαμε ένα απάνεμο σημείο στην παλιά καλύβα προφύλαξης. Εκεί στήσαμε την κεραία και άρχισα τις επαφές για το πρόγραμμα SOTA. Έχοντας φτάσει γύρω στις 10 επαφές ένας συνάδελφος chaser με πληροφορεί ότι η μπαταρία έχει πέσει και χαλάει η διαμόρφωση του μηχανήματος.
SV3GLI/P ON SV/PL022 ΤΖΕΛΑΤΗ 1868m.
Φυσικό επακόλουθο με τόσες επαφές και στις 3 κορυφές η παλαιωμένη μπαταρία μολύβδου να φτάνει στα όρια της. Κάνω 2 επαφές και σταματώ.
ΜΑΙΝΑΛΟ ΚΟΡΥΦΗ ΤΖΕΛΑΤΗ 1868m. - ΓΙΑΝΝΗΣ
Ο χρόνος που απομένει μέχρι το νύχτωμα είναι 2 ώρες. Τόσο θέλουμε να επιστρέψουμε στο αμάξι. Φτάσαμε στο αμάξι λίγο πριν το νύχτωμα. Κατηφορίσαμε προς τον Καρδαρά με τα φώτα και συνεχίσαμε προς Τρίπολη.
Μια ολόκληρη μέρα στην καρδιά του Μαινάλου, γεμίσαμε οξυγόνο όμορφες εικόνες και ευχαριστημένοι πλησιάζουμε στην Τρίπολη. Το Μαίναλο μας περιμένει ξανά, κορυφές, Sota, Φύση, ορειβασία, ζώντας το όνειρο μας.

Η περιπέτεια δεν τελειώνει ποτέ!