Πέμπτη 17 Δεκεμβρίου 2015

Εξορμήσεις Νοεμβρίου SOTA 2015

SV3GLI/P ON SV/PL-140 ΓΙΟΝΤΑΚΙ 1575m.
19 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ SV/PL-140 ΓΙΟΝΤΑΚΙ 1575m. & SV/PL-139 ΜΑΥΡΗ ΚΟΡΥΦΗ 1597m.
24 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ SV/PL-159 ΨΗΛΟ ΒΟΥΝΟ 1503m. & SV/PL-016 ΚΛΙΝΙΤΣΑ 1548m.
30 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ SV/PL-128 ΤΟΥΡΤΟΥΛΙΑ 1160m.

Το δεύτερο δεκαπενθήμερο του Νοέμβριου έγιναν 5 κορυφές για το πρόγραμμα SOTA. Στην πρώτη εξόρμηση πήγαμε στο Γιοντάκι και στην Μαύρη κορυφή. Είναι δυο κορυφές που βρίσκονται απέναντι από τον Ολίγυρτο, πάνω και αριστερά από το χωριό Σκοτεινή.
Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΤΗΝ ΜΑΥΡΗ ΚΟΡΥΦΗ 1597m.
Η ανάβαση γίνεται μέσα στο πλούσιο δάσος ελάτης. Σε μια ώρα ήμασταν στην κορυφή Γιοντάκι SV/PL-140. Έγιναν επαφές στους 14 MHz, στα VHF προσπαθήσαμε να κάνουμε επαφή αλλά δεν τα καταφέραμε. Το βουνό δεν είναι πολύ ψηλό, βέβαια εμείς ακούσαμε ένα φίλο μας και μάλιστα ήταν mobile. Δίχως καθυστερήσεις μαζέψαμε τον εξοπλισμό και αρχίσαμε την κατάβαση μέσα στο δάσος. Φτάνοντας στο διάσελο μεταξύ των κορυφών έγινε στάση για κολατσιό και ξεκούραση. Συνεχίσαμε με ανάβαση στην Μαύρη Κορυφή SV/PL-139 κάνοντας άλλη μια ώρα να φτάσουμε. Ο καιρός ήταν καλός, στήσαμε την κεραία inverted V κάνοντας 23 επαφές στα βραχέα κύματα. Στα 2 μέτρα επιτέλους ακούσαμε τον φίλο μας από την Αθήνα, τον Alby SV1HX φυσικά. Μαζέψαμε τον εξοπλισμό και με περίσσιο χαμόγελο επιστρέψαμε από τα ίδια διαδρομή. Το μεσημέρι είχαμε φτάσει στην βάση μας στην Τρίπολη.
SV3GLI/P ON SV/PL-159 ΨΗΛΟ ΒΟΥΝΟ 1503m.
Σε 5 μέρες αργότερα κάναμε άλλη μια διπλή εξόρμηση. Ξεκινήσαμε με το Ψηλό Βουνό SV/PL-159 κοντά στο χωριό Βαλτεσινίκο, μια διαδρομή μέσα στο δάσος με διάσχιση της κορυφογραμμής μέχρι το τριγωνομετρικό κολονάκι. Χωρίς GPS μην το επιχειρήσετε, πάνω όλα μοιάζουν καταπληκτικά και σίγουρα θα αντιμετωπίσετε δυσκολίες, εάν δεν είστε γνώστης της περιοχής.

ΑΝΑΒΑΣΗ ΣΤΟ ΨΗΛΟ ΒΟΥΝΟ - ΓΙΑΝΝΗΣ
Για να προλάβουμε έγιναν μόνο επαφές στους 14 MHz. H κατάβαση έγινε από τα ίδια, κάνοντας μια στάση στο ερημικό εκκλησάκι του Προφήτη Ηλία.

ΤΟ ΕΡΗΜΙΚΟ ΕΚΚΛΗΣΑΚΙ ΠΡΟΦΗΤΗΣ ΗΛΙΑΣ
Συνεχίσαμε την περιπλάνηση μας στην Αρκαδία περνώντας από την Δημητσάνα. Πολύ θέλαμε να κάτσουμε λίγο εκεί, αλλά ο χρόνος και καιρός μας έλεγαν να τρέξουμε για να προλάβουμε την δεύτερη ανάβαση. Προορισμός μας το χωριό Στεμνίτσα. Περάσαμε το χωριό στρίψαμε αριστερά στο χωματόδρομο για το εκκλησάκι της Αγίας Παρασκευής. Αφήσαμε το αυτοκίνητο και χωρίς καθυστερήσεις ξεκινήσαμε την ανάβαση για την Κλινίτσα SV/PL-016.

ΚΛΙΝΙΤΣΑ 1548m.
Όλα έδειχναν ότι όλος ο κόπος θα πήγαινε χαμένος. Από την μια ο καιρός, συννεφιά, έτοιμος για βροχή. Στο οροπέδιο της Μεγαλόπολης ήδη έβρεχε. Πιο πάνω συναντήσαμε το βοσκό με το κοπάδι του. Χαιρετηθήκαμε και μας λέει ( Ρε τρελαθήκατε που πάτε τέτοια ώρα, δεν βλέπετε ότι θα χαλάσει ο κόσμος από την βροχή και τους κεραυνούς; Πάνω δεν έχει πουθενά να καλυφθείτε!) Εμείς τον χαιρετίσαμε και συνεχίσαμε πιο δυναμικά. Μόνο όποιος έχει περπατήσει μαζί μας και έχει γνωρίσει τις δυναμικές αναβάσεις θα μας καταλάβει. Είναι δύσκολο να ανεβαίνεις σχεδόν τρέχοντας με το σακίδιο στην πλάτη. Καθυστερήσεις δεν επιτρέπονται για κανένα λόγο. Φτάσαμε στην κορυφή Κλινίτσα.

SV3GLI/P ON SV/PL-016 ΚΛΙΝΙΤΣΑ 1548m.
Ο καιρός μας πιέζει, στήσαμε κεραία για τα βραχέα όπου έγιναν 31 επαφές. Αναγκάστηκα να διακόψω ξαφνικά τους chasers, δεν γινόταν διαφορετικά.
Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ ΚΛΙΝΙΤΣΑ
Ευτυχώς ο καιρός κράτησε και δεν μας έβρεξε. Κατεβήκαμε με το νύχτωμα. Επιστρέψαμε στην Τρίπολη τη νύχτα. Ένα καλό γεύμα και άφθονο κρασάκι μας ξεκούρασε συζητώντας για την ημέρα αυτή και την δυναμική ανάβαση που κάναμε.

SV3GLI/P ON SV/PL-128 ΤΟΥΡΤΟΥΛΙΑ 1160m.
Στις 30 του Νοεμβρίου επαναλάβαμε την ανάβαση μας στην κορυφή Τουρτούλια SV/PL-128. Τελευταία κορυφή του Μαινάλου για φέτος, έχοντας κάνει για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά όλες τις κορυφές του Μαινάλου. Πληροφορίες για την κορυφή Τουρτούλια δείτε εδώ : http://www.sv3gli.blogspot.gr/2013/11/svpl-128-1160m-summits-on-air-29102013.html