Τρίτη 29 Ιουλίου 2014

Βουνό και θάλασσα. SV/PL-061 Ζυγός , Προφήτης Ηλίας Αδάμι SV/PL-066, Αραχναίο SV/PL-057 Κυριακή 06/07/2014

SV3GLI/P ON SV/PL-061 ΖΥΓΟΣ 789m.
Κυριακάτικη βόλτα στην Αργολίδα. Ξεκινήσαμε νωρίς το πρωί από την Τρίπολη για Ναύπλιο και στην συνέχεια πορεία προς Κρανίδι. Σκοπός μας ήταν να τελειώσουμε όσο πιο γρήγορα γίνεται με το SOTA, ώστε να μείνει ελεύθερος χρόνος για μπάνιο στην Παραλία της Καραθώνας στο Ναύπλιο.

SV/PL-061 ΖΥΓΟΣ 789m.
Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ ΖΥΓΟΣ 789m.
Πρώτη κορυφή ήταν ο Ζυγός SV/PL-061 απέναντι από τα Δίδυμα με υψόμετρο 789 m. Μετά από ολιγόλεπτο περπάτημα στήσαμε την Κεραία για τα βραχέα. Έγιναν 29 QSO στην συχνότητα των 14 MHz. Από την Ελλάδα και συγκεκριμένα από την Πιερία ακούστηκε ο Λευτέρης SV2FLM. Μαζέψαμε γρήγορα τον Εξοπλισμό και αναχωρήσαμε από την κορυφή Ζυγός με προορισμό το χωριό Αδάμι και την Κορυφή Προφήτης Ηλίας 686m. SV/PL-066. Στην είσοδο του χωριού στρίψαμε προς το Ομώνυμο Εκκλησάκι Προφήτης Ηλίας ανεβαίνοντας τον χωματόδρομο. Φτάσαμε εύκολα μέχρι το τέλος του δρόμου. Αφήσαμε το αυτοκίνητο φορτωθήκαμε το σακίδιο και προχωρήσαμε προς την Κορυφή.
SV3GLI/P ΟΝ SV/PL-066 ΠΡΟΦΗΤΗΣ ΗΛΙΑΣ 686μ.
Φτάνοντας στο υψομετρικό κολωνάκι αντιμετωπίσαμε ένα πρόβλημα. Όλο το κολωνάκι ήταν περιτριγυρισμένο με Σφήκες.
ΥΨΟΜΕΤΡΙΚΟ ΚΟΛΩΝΑΚΙ ΓΕΜΑΤΟ ΣΦΗΚΕΣ
Αναγκαστήκαμε να στήσουμε λίγα μέτρα πιο χαμηλά. Για αρχή έγιναν κλήσεις με το φορητό TYT TH-F5 στα 2 Μέτρα, λόγω ότι εκείνη την Κυριακή έτρεχε το AEGEAN VHF CONTEST κάναμε QSO με τον Βασίλη SV3ISZ/P από την Αργολίδα και τον Δημήτρη SV8LMQ/P από την Εύβοια. Κάποιοι συνάδελφοι μας αγνόησαν, μάλλον δεν τους άρεσε η διαμόρφωση FM. Χωρίς να προβληματιστώ, ο Γιάννης είχε ήδη στήσει την κεραία για τα βραχέα και τους 14 MHz. Σύνδεσα τον Πομποδέκτη και έκανα 36 επαφές με ευρωπαϊκούς σταθμούς. Αυτό ήταν ξεμπερδέψαμε γρήγορα και αναχωρήσαμε από την Κορυφή Προφήτης Ηλίας με κατεύθυνση το Λυγουριό και το Αραχναίο Όρος 1197 m.
ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΕΣ ΣΤΟ ΑΡΑΧΝΑΙΟ ΟΡΟΣ 1197μ.
Στο Αραχναίο είχα πάει πριν από 6 Χρόνια. Ήθελες μια ημέρα να το ανέβεις. Τώρα τα πράγματα άλλαξαν με το Πάρκο Ανεμογεννητριών έχεις εύκολη πρόσβαση αλλά κανένα ορειβατικό ενδιαφέρον.
Στην είσοδο του πάρκου οι εργαζόμενοι δούλευαν φτιάχνοντας μια ανεμογεννήτρια. Εμείς συνεχίσαμε σ τον χωματόδρομο με την μεγάλη κλίση. Αφήσαμε το αμάξι γύρω στα 150 μέτρα κάτω από την κορυφή. ο Δρόμος φτάνει μέχρι την κορυφή μόνο με αγριεμένα 4Χ4.
Περπατήσαμε περίπου 15 λεπτά κόβοντας οπού μπορούσαμε δρόμο από τις γιδόστρατες.
SV/PL-057 ΑΡΑΧΝΑΙΟ ΟΡΟΣ 1197m.
Φτάσαμε στην κορυφή αντικρίζοντας τα ίδια και εδώ. Σφήκες παντού να ψάχνουν για νερό. Ο ιδρώτας τις τραβά σαν μαγνήτης. Στο Υψομετρικό κολωνάκι δεν μπορούσαμε να δέσουμε έτσι αχρηστεύτηκε ο ιστός και η κατευθυνόμενη κεραία Yagi που κουβαλήσαμε ως πάνω. Κλήσεις με το φορητό Πομποδέκτη, αμέσως μας απάντησε ο Βασίλης SV3ISZ/P από την Αργολίδα και ο Δημήτρης SV8LMQ/P από την Εύβοια. Στην παρέα μας προστέθηκε ο Στράτος SV1JRS από την Αθήνα, ο Μάκης SV8AJN από την Μυτιλήνη, ο Γιάννης SV1PIZ και ο Θεόδωρος SV1MNF από την Αθήνα. Όλοι τους ακουγόντουσαν Full Display, πολύ δυνατά. Τους ευχαρίστησα όλους και αναχωρήσαμε από την Κορυφή με προορισμό αυτήν την φορά την Παραλία της Καραθώνας. Σε ένα μισάωρο ήμασταν εκεί, στην μεγάλη και όμορφη παραλία της Καραθώνας που το ΤΑΙΠΕΔ με τις ευλογιές της Περιφέρειας Πελοποννήσου θέλει να πουλήσει σε Ιδιώτες. Ένα είναι σίγουρο, ότι για την συγκεκριμένη παραλία θα βρει πλήθος κόσμου να αντιστέκεται όπως έγινε και την προηγούμενη φορά πριν μερικά χρόνια.
ΠΑΡΑΛΙΑ ΚΑΡΑΘΩΝΑΣ - ΝΑΥΠΛΙΟ
Σκέψεις και κούραση έμειναν στην άκρη κάνοντας μια βουτιά στην θάλασσα. Απολαμβάνοντας το όλο σκηνικό καθίσαμε έως αργά το βράδυ που επιστρέψαμε στην Τρίπολη.