Σάββατο 12 Απριλίου 2014

ΑΪΝΤΙΝΗΣ 1849m. SV/PL-126 & ΠΡΟΦΗΤΗΣ ΗΛΙΑΣ 1547m. ΜΑΙΝΑΛΟ SV/PL-119 SOTA ΚΥΡΙΑΚΗ 23/03/2014

SV3GLI/P ON SV/PL-126 ΑΪΝΤΙΝΗΣ 1849m
Έχει περάσει αρκετός καιρός από την κατασκευή της κεραίας Yagi 5 Elements Ultra light 8.2 db.
YAGI 5 ELEMENTS VHF PORTABLE ULTRA LIGHT
Οι πρώτες δοκιμές που έγιναν στο Shack ήταν ικανοποιητικές. Ήρθε η ώρα να δοκιμαστεί σε πραγματικές συνθήκες στο βουνό. Το κατάλληλο για αυτήν την δοκιμή είναι ο Αϊντίνης 1849m. στο Μαίναλο.
ΑΪΝΤΙΝΗΣ 1849m. SV/PL-126
Φορτώσαμε τα σχετικά για το SOTA και ότι άλλο είναι απαραίτητο για την ορειβατική εξόρμηση και γραμμή για το χωριό Ροεϊνό.
Περάσαμε μέσα από το χωριό στα στενά σοκάκια που διασχίζει το μονοπάτι, με καλή σήμανση φτάσαμε στην πηγή που βγάζει λιγοστό νεράκι . Ανηφορίσαμε στο ελατοδάσος μέχρι το παλιό κομμένο δρόμο που έρχεται πίσω από το γήπεδο. Προς μεγάλη έκπληξη βλέπουμε καινούργια διάνοιξη δρόμου δίπλα από το μονοπάτι και ανηφορίζει μέσα στο χωράφι με τις καρυδιές και φτάνει έως το τέρμα του, εκεί που ξεκινά το λούκι για την προκορφη.
ΟΧΙ ΑΛΛΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΣΤΟ ΜΑΙΝΑΛΟ !
Πως άνοιξε και τι τηρήθηκε δεν γνωρίζουμε , ούτε μπορέσαμε να μάθουμε. Πάντως το κόστος υπερβαίνει το τίμημα. Δεν θέλει πολύ τώρα για να βγει στην Αϊντινόλακα. Άλλο ένα βουνό ξεκοιλιάζεται, ο λόγος προφανές, περιμένετε και θα δείτε στο προσεχές μέλλον.
Συνεχίσαμε στο μονοπάτι μέχρι την Αϊντινόλακα, μια μικρή στάση για νερό και κατόπιν πορεία προς την κορυφή. Στην βορινή πλευρά κρατά ακόμη χιόνι.

Η ΑΪΝΤΙΝΟΛΑΚΑ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ Η ΚΟΡΥΦΗ
Στήσαμε την κεραία VHFκαι ξεκίνησα τις κλήσεις, παρά την δημοσίευση για δοκιμές στα 2 μέτρα με διαμόρφωση FM η ανταπόκριση ήταν μηδενική ως ελάχιστη, μόνο 7 QSO. Έγιναν επαφές με τους έξεις :

Time    Call          Band      Mode   Notes
10:03z  SV1NZT 144MHz FM S2S SV/AT-006
10:06z  SV1MQJ 144MHz FM TAKIS S2S SV/AT-006
10:11z  SV8GAR 144MHz FM GEORGE KEFALLONIA KM08GL
10:18z  SY3AUA 144MHz FM THEODORIS LOUTRAKI
10:25z  SV3/SV4NYZ 144MHz FM AVRAAM KYLLINI ILIAS
10:30z  SV1EGX  144MHz FM PANAGIOTIS ANO ILIOUPOLI
11:00z  SV8MQB 144MHz FM TASOS AIGINA

Ακούστηκαν όλοι τους πολύ δυνατά και καθαρά. Κάτι άλλο που θέλω να διευκρινίσω είναι ότι δεν τηρείται από τους Ιταλούς το Βand Plan έχοντας βάλει αναμεταδότες σε συχνότητες simplex π.χ. 145.375 MHz
Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΤΟΝ ΑΪΝΤΙΝΗ 1849m.
Ευχαριστημένος απόλυτα με την κεραία. Η επομένη δοκιμή θα γίνει με SSB που ασχολούνται περισσότεροι, ελπίζω να υπάρξει ανταπόκριση την επομένη φορά. Διάλειμμα για κολατσιό, μαζέψαμε τα πράγματα μας και αναχωρήσαμε για κάτω.
Μια μικρή στάση στον χαραγμένο δρόμο παρατηρώντας ότι έχουν κοπεί έλατα, ενώ ένα 4Χ4 είναι παρκαρισμένο, το μάθανε κιόλας και ανέβηκαν!
ΕΛΑΤΑ ΚΟΒΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΜΑΙΝΑΛΟ!
Συνεχίσαμε την κατάβαση προς το χωριό Ροεϊνό, οπού πήραμε το αμάξι και κατευθυνθήκαμε προς Αλωνίσταινα και μετά για Κοκκινόβρυση.
ΚΟΚΚΙΝΟΒΡΥΣΗ ΠΡΟΦΗΤΗΣ ΗΛΙΑΣ ΜΑΙΝΑΛΟ
Εκεί κάναμε μια στάση στην βρύση για ξεκούραση και ενυδάτωση, πεζοπορήσαμε προς την κορυφή Προφήτης Ηλίας Μαίναλο. Στήσαμε την λ/4 Fishing Pole Antenna για τα βραχέα, έγιναν 41 QSO. Στα VHF δεν δοκίμασα, αρκετά για σήμερα.

SV3GLI/P SV/PL-119 ΠΡΟΦΗΤΗΣ ΗΛΙΑΣ 1547m. ΜΑΙΝΑΛΟ
Επιστρέψαμε στην Τρίπολη έχοντας επιτύχει την πρώτη εξόρμηση μας στο Μαίναλο, προβληματισμένοι και αγανακτισμένοι για τις παρεμβάσεις στο ευαίσθητο οικοσύστημα του Μαινάλου.

ΟΧΙ ΑΛΛΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΣΤΟ ΜΑΙΝΑΛΟ !!!