Παρασκευή 25 Απριλίου 2014

ΠΑΡΘΕΝΙΟΝ ΟΡΟΣ- ΠΡΟΦΗΤΗΣ ΗΛΙΑΣ 1215m. SV/PL-142 ΤΕΤΑΡΤΗ 09-04-2014

SV3GLI/P ON SV/PL-142 SOTA ΠΑΡΘΕΝΙΟΝ ΟΡΟΣ
Μια γρήγορη ανάβαση σχετικά κοντά στην Τρίπολη πραγματοποιήθηκε στο Παρθένιον Όρος. Η μέρα κατάλληλη, φυσική κατάσταση καλή, μια ίωση όμως ταλαιπωρεί τον Γιάννη που στέκεται ακόμη στα πόδια του.
Ξεκινήσαμε από την Τρίπολη αργά το πρωί για το χωριό Αγιωργίτικα. Περάσαμε μέσα από το χωριό και στρίψαμε δεξιά στον χωματόδρομο που περνά από τον κάμπο για να ανηφορίσουμε προς τις κεραίες. Σε περίπου 500 μέτρα τεράστιοι νερόλακκοι με πολύ λάσπη έχουν σχηματιστεί . Το VAN διασχίζει με δυσκολία αργά την λάσπη, συναντήσαμε και δεύτερη λακκούβα και συνεχίσαμε έως ότου συναντήσαμε και τον μεγαλύτερο νερόλακκο περίπου 50 μέτρων μήκους.
FORD TRANSIT ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΤΑΝΚΣ !
Ο Γιάννης σταματά, θέλει να βεβαιωθεί εάν μπορεί να περάσει κατεβήκαμε μέσα στην λάσπη και εξετάσαμε προσεκτικά τις συνθήκες. Πίσω λέει, δεν περνά θα μείνουμε μέσα. Τα 2000 cc μουγκρίζουν κάνοντας όπισθεν αρκετά μέτρα μέχρι που βρήκαμε το κατάλληλο σημείο και γυρίσαμε κανονικά.

Δεν το βάλαμε κάτω φτάσαμε πάλι στο χωριό Αγιωργίτικα και στρίψαμε για το χωριό Παρθένι, επιχειρήσαμε από άλλον χωματόδρομο. Το GPS δεν το είχα μαζί μου αλλά εντοπίσαμε εύκολα τον χωματόδρομο προς το βουνό. Τα ίδια και από εδώ με σχετικά λίγο καλύτερες συνθήκες, λάσπη παντού. Ανηφορίσαμε τον κατεστραμμένο δρόμο από τα φορτηγά που δούλευαν στο αγωγό του γκαζιού. Φτάσαμε στο εκκλησάκι του Άγιου Παντελεήμονα.

Ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΩΝ

Η πεζοπορία μας ξεκίνησε ακολουθώντας τον αγωγό του γκαζιού έως το διάσελο. Εκεί συνεχίσαμε στο μονοπάτι που μας οδηγεί στην Κορυφή οπού υπάρχει το ομώνυμο εκκλησάκι Προφήτης Ηλίας.

ΠΡΟΦΗΤΗΣ ΗΛΙΑΣ 1215m. SV/PL-142
Προσκύνημα πρώτα και μετά στήσαμε την κεραία για τους 14 MHz και 24 MHz ξεκίνησα τις επαφές πρώτα στους 14 MHz και μετά στους 24 MHz δεν βιάζομαι κάθομαι αναπαυτικά σε μια καρέκλα που βρήκα στην εκκλησία. Συνολικά έγιναν 59 QSO σε λιγότερο από μια ώρα.

SOTA PORTABLE SHACK !

ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟ ΙΕΡΟ ΤΟ ΚΥΚΛΟ!

Η ΦΩΛΙΑ ΤΟΥ ΠΟΝΤΙΚΟΥ !
 Ο Γιάννης χειροτερεύει και τρελαίνεται στον βήχα.

ΓΙΑΝΝΗΣ
Πρέπει να σταματήσω, να γυρίσουμε πίσω. Επαφές στα VHF δεν έγιναν είναι καθημερινή άλλωστε, μόνο τον Ντίνο SV3IEG περιμέναμε να ακούσουμε από μια κορυφή της Αττικής. Επικοινωνήσαμε τηλεφωνικώς και τον ενημερώσαμε για την κατάσταση.
Επιστρέψαμε στο αμάξι και κατηφορίσαμε για κάτω, η ίωση έχει καταβάλει τον Γιάννη και εγώ νιώθω τα πρώτα συμπτώματα. Η εξόρμηση επέτυχε, ώρα να αντιμετωπίσουμε την Ίωση !