Τετάρτη 27 Νοεμβρίου 2013

SV/PL-131 ΡΟΓΚΙΑ 1647m. - ΛΥΡΚΕΙΟ SOTA ΔΕΥΤΕΡΑ 18/11/2013

16 Km Πεζοπορίας ΡΟΓΚΙΑ 1647m. - ΛΥΡΚΕΙΟ SV/PL-131
Οι ορειβατικές μας εξορμήσεις προϋποθέτουν καλή σχεδίαση. Προσπαθούμε να πηγαίνουμε σε κορυφές και σε ορεινά συγκροτήματα που δεν έχουμε επισκεφτεί ξανά.

Γνωρίζουμε διαφορετικά μέρη, τραβάμε φωτογραφίες, συλλέγουμε πληροφορίες ώστε οι επόμενοι που θα επισκεφτούν το βουνό να είναι όσο το δυνατόν πιο ενημερωμένοι για την περιοχή. Δεν μας αρέσει μια στείρα πληροφόρηση τύπου GPS, διαβάζοντας τις μικρές ιστορίες, σκοπός μας είναι να βγάλουμε όσους περισσότερους στην φύση και στην ορειβασία. Εάν τυχόν είναι Ραδιοερασιτέχνης τότε το Summits On The Air - SOTA είναι το ιδανικό hobby.

ΡΟΓΚΙΑ SV/PL-131 1647m.
Ξεκινήσαμε από Τρίπολη ακολουθώντας την εθνική οδό Τριπόλεως Αθηνών μέχρι τον κόμβο της Νεστάνης. Εκεί στρίψαμε για Νεστάνη και Σάγκα. ( Εάν έρχεστε από Αθήνα μετά την σήραγγα Αρτεμισίου, όταν περάσετε τα διόδια της Νεστάνης στρίβετε αμέσως δεξιά στον κόμβο και ακολουθείτε τις πινακίδες).

Η ΡΟΓΚΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΙΚΕΡΝΙΩΤΙΚΑ ΒΟΥΝΑ
Φτάνοντας στο χωριό Σάγκα αφού περάσαμε το γεφυράκι στα πρώτα σπίτια στρίψαμε αριστερά, κατηφορίσαμε τον χωματόδρομο μέχρι την διασταύρωση του εργοταξίου. Μια κακόγουστη πινακίδα μας πληροφορεί ότι απαγορεύεται η είσοδος στους μη έχοντες εργασία. Αλήθεια ποιος μπορεί να φράξει τα βουνά; Ποιοι του κάνουν πλάτες για αυτό; Σε ποιο εργοτάξιο απαγορεύει την είσοδο; Όταν αυτό είναι μετά από 8 Κm.

ΛΟΥΚΕΤΑ ΣΤΑ ΒΟΥΝΑ!

Σε αυτό το σημείο υπάρχει μια μπάρα κλειδωμένη που κλείνει την πρόσβαση στον δρόμο. Αφήσαμε το αμάξι πριν την μπάρα φορτωθήκαμε τα σακίδια και ξεκινήσαμε με τα πόδια να ανεβαίνουμε τον καλό χωματόδρομο. Σε λίγα σημεία που έχει αραιή βλάστηση από πουρνάρια, μπορείς να κόψεις δρόμο. Η ανάβαση μέχρι την κορυφογραμμή γίνεται από τον χωματόδρομο. Όταν φτάσαμε στην κορυφογραμμή κόψαμε πορεία μέσα στην ομίχλη, αυτοσχεδιάσαμε έτσι και αλλιώς το σύννεφο έχει πέσει χαμηλά και μας έχει σκεπάσει εντελώς. Το GPS μας βοηθά να βρούμε την σωστή κορυφή. Μέχρι την κορυφή διανύσαμε 8 χιλιόμετρα σε 3 ώρες.

ΓΙΑΝΝΗΣ

Στήσαμε την INVERTED V για τους 14 MHz με τον Γιάννη, η ανταπόκριση ήταν μεγαλύτερη από αυτό που περίμενα. Μετά από 8 λεπτά είχαν πραγματοποιηθεί 12 QSO, ξαφνικά άρχισαν τα προβλήματα και οι δυνατές παρεμβολές, αναγκάστηκα να αλλάξω συχνότητα, συνέχισα στους 18 MHz. Επετεύχθησαν αρκετά QSO με Ευρωπαϊκές Χώρες αλλά και με Αμερική και Ρωσία.

SUMMITS ON THE AIR
Ο Γιάννης βγάζει φωτογραφίες από την κορυφή, ακριβώς από κάτω μας, βρίσκεται το χωριό Κεφαλόβρυσο και η Φρουσιούνα, από εδώ βρίσκεται το μονοπάτι που σε ανεβάζει κυκλικά λόγω του γκρεμού που εφάπτεται με την κορυφή.

ΟΜΙΧΛΗ
Μετά από λίγο μαζέψαμε τον εξοπλισμό, πήραμε τον δρόμο της επιστροφής. Ο καιρός είχε αρχίσει να καλυτερεύει, έτσι λιαστήκαμε στην κατάβαση. Ακολουθήσαμε σχεδόν την ίδια διαδρομή μέχρι το αμάξι. Συνολικά κάναμε 18 χιλιόμετρα. σε 5:45 min.

ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ Η ΚΟΡΥΦΗ ΡΟΓΚΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΥΝΝΕΦΟ
Είναι αργά το απόγευμα, αυτήν την εποχή η μέρα είναι μικρή. Η Τρίπολη είναι κοντά, με το νύχτωμα ήμασταν πίσω. Όπως πάντα μετά από κάθε εξόρμηση ακολουθεί το παραδοσιακό φαγοπότι, ειδικά τώρα που ανοίξαμε το βαρέλι με το φρέσκο κρασί. Είναι ότι καλύτερο μετά από τέτοιες εξορμήσεις.