Πέμπτη 14 Νοεμβρίου 2013

ΟΡΟΣ ΠΑΤΕΡΑΣ SV/AT-29 & SV/AT-010 – ΟΡΟΣ ΚΙΘΑΙΡΩΝΑΣ SV/AT-003 SOTA 03/11/2013

ΟΡΟΣ ΠΑΤΕΡΑΣ SV/AT-010 ΛΕΟΝΤΑΡΙ 1132m.
Από μέρες μελετούσαμε να πάμε σε ένα βουνό που δεν είχαμε επισκεφτεί ξανά στον παρελθόν. Ψάξαμε τα αρχεία μας, το βρήκαμε, μελετήσαμε την διαδρομή καθώς και την προσέγγιση και η απόφαση βγήκε, Όρος Πατέρας και Bonus Mountain Όρος Κιθαιρώνας.

Ετοιμάσαμε τα σακίδια από το βράδυ του Σαββάτου τα φορτώσαμε και το πρωί της Κυριακής βρεθήκαμε στην Εθνική οδό με κατεύθυνση προς Αθήνα. Περάσαμε τα διόδια Ελευσίνας και αμέσως μετά ανεβήκαμε στην γέφυρα που μας οδηγεί για την μάνδρα με προορισμό την Θήβα.

Μετά το χωριό Αγ. Σωτήρα στρίψαμε αριστερά και ακολουθήσαμε το δρόμο για τον οικισμό, Άγιος Γεώργιος. Πλησιάζοντας στον Αγ. Γεώργιο βλέπαμε τις κορυφές από το όρος Πατέρας. Με σύμβουλο το GPS αφήσαμε την άσφαλτο και συνεχίσαμε με χωματόδρομο. Για καλή μας τύχη ήταν φρεσκοκαθαρισμένος και σε λίγα λεπτά φτάσαμε στην διασταύρωση που βρίσκεται η πλαστική δεξαμενή πυρόσβεσης. Εκεί αφήσαμε το αυτοκίνητο. Το τοπίο είναι κατάφυτο με μικρά πεύκα, σχίνα, κουμαριές και πουρνάρια. Το όρος Πατέρα είχε καεί την δεκαετία του 80. Η φύση προσπαθεί να επουλώσει τις πληγές της δημιουργώντας από μόνη της ένα όμορφο τοπίο.

Η διασταύρωση που αφήσαμε το αμάξι.
Είχαμε σύμμαχο τον καλό καιρό, που για τέτοια εποχή καλά κρατεί. Αρχικά πεζοπορήσαμε σε χωματόδρομο μέχρι που βρήκαμε την σήμανση του Μονοπατιού και σε μίση ώρα ήμασταν στην Κορυφή SV/AT-029 Μεγάλη Κολοσούρα 1108m.

ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΜΟΝΟΠΑΤΙΟΥ.
Βίδωσα την κεραία DIAMOND NR 770 R στον φορητό κινέζικο ασύρματο TYT TH-F5 και άρχισα τα QSO. Πρώτη επαφή με τον Μιχάλη SV1QED από τον Ωρωπό, στην συνέχεια ο Δημήτρης SV1GAX και ο Σπύρος SV1OAM, άλλες τρεις επαφές με τον Δημήτρη SV1CDM και τον Μηνά SV1ELI, ενώ από την Πλατεία της Αγ. Παρασκευής ακούστηκε ο SV1EDK με φορητό.

SV1/SV3GLI/P ON SV/AT-029 ΜΕΓΑΛΗ ΚΟΛΟΣΟΥΡΑ 1108 m.

ΓΙΑΝΝΗΣ
Δεν τελειώσαμε όμως εδώ με το Όρος Πατέρας σειρά τώρα έχει η επομένη κορυφή το Λεοντάρι με υψόμετρο 1132m.

Η ΠΑΡΑΓΚΑ  ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΚΡΥΜΜΕΝΗ !
Κατηφορίσαμε μέχρι την καλά κρυμμένη Παράγκα μέσα στα πεύκα. Εκεί κάναμε μια μικρή στάση και μιλήσαμε σε δυο κυνηγούς, ήταν και αυτοί από την Αρκαδία. Χαιρετηθήκαμε και συνεχίσαμε προς την ράχη που είναι όλο βράχια. Πάνω στα βράχια υπάρχουν σημάδια με μπλε σπρέι.

Τα έχουμε συναντήσει τα σημάδια και σε άλλες περιοχές. Σε λίγο στην περιοχή θα ξεφυτρώσουν ανεμογεννήτριες αλλοιώνοντας το τοπίο και το περιβάλλον. Πρώτα η φωτιά πριν πολλά χρόνια και τώρα η <<πράσινη ανάπτυξη>> της καταστροφής. Δίπλα από αρχαία κτίσματα, όλα στο βωμό του κέρδους.

Ανηφορίσαμε από τα αριστερά της πλαγιάς και σε λίγο βγήκαμε στην προ-κορφή. Εκεί δυο τσομπανόσκυλα έτρεξαν να μας υποδεχτούν από το κοπάδι με τα γίδια. Ο τσοπάνης τα σταμάτησε την κατάλληλη στιγμή. Ταυτόχρονα άκουσα τον καλό συνάδελφο Χρήστο SV2OXS από την κορυφή του Ολύμπου, Φράγκου Αλώνι SV/TL-005. Του απάντησα και του είπα ότι σε λίγο φτάνω στην κορυφή Λεοντάρι SV/AT-010 ώστε να περιμένει, με άκουσε με δυσκολία. Λίγα μέτρα και φτάσαμε κάνοντας 1: 10 min από την κορυφή Μεγάλη Κολοσούρα SV/AT-029.

ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ ΛΕΟΝΤΑΡΙ SV1/SV3GLI/P
Κατευθείαν όταν έφτασα συνομίλησα με τον Χρήστο SV2OXS Summit to Summit. 4 watts η ισχύς μου. Στην συνέχεια ο Λεωνίδας SV1MRZ, ο Γιώργος SV1JCO, ο Μιχάλης SV1QED, ο Γιάννης SV1JSN από την αττική, ενώ από την πόλη της Κατερίνης ο Γιώργος SV2DVE ακουγόταν περίφημα, τελευταία επαφή έγινε με τον Δημήτρη SV2BZX που ήταν μαζί με τον Χρήστο SV2OXS στην SV/TL-005.
 ΓΙΑΝΝΗΣ
Μείναμε λίγο στην κορυφή Λεονταρι, κάποιες φωτογραφίες, ένα πορτοκάλι αντί κολατσιού ήταν ότι πρέπει και ένα μήλο delicious Πιλαφά, Τριπολιτσιώτικο με Προστατευόμενη Ονομασία Προελεύσεως.

Κατηφορίσαμε και επιστρέψαμε από την ίδια διαδρομή. Η εξόρμηση μας συνεχίζεται στο Όρος Κιθαιρώνα, πάλι στο αμάξι με κατεύθυνση προς Θήβα και γραμμή για τα Βίλια και μετά προς τον Κιθαιρώνα.

SV/AT-003 ΠΡ. ΗΛΙΑΣ ΚΙΘΑΙΡΩΝΑΣ 1407m.
Περάσαμε από το καταφύγιο του ΕΟΣ Ελευσίνας και φτάσαμε στην κορυφή. Ο δυνατός αέρας με κάνει να ξεκινήσω στα VHF κάνοντας μόνο ένα QSO με τον Νίκο SY1ABW, δεν βρίσκω ανταπόκριση.

ΥΠΕΡΟΧΗ ΘΕΑ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΚΟΡΙΝΘΙΑΚΟ
Στήσαμε την κεραία για τα βραχέα και έγιναν QSO στους 14.310 MHz. Δεν θα μείνουμε άλλο στην κορυφή η ώρα έχει περάσει, τα μαζέψαμε και αναχωρήσαμε για Τρίπολη.

DIPOLE INVERTED V  20M
Μέχρι την επομένη που θα μας βρει ξανά με τα σακίδια στην πλάτη, φρέσκους και ανανεωμένους για άλλους προορισμούς και νέες περιπέτειες ορειβασίας και SOTA.