Σάββατο 18 Μαΐου 2013

ΑΪΝΤΙΝΗΣ 1849m.SV/PL-126 QSO ΜΕ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ SUMMITS ON THE AIR - SOTA ΚΥΡΙΑΚΗ 28/04/2013

SV3GLI/P SV/PL-126 AINTINIS 1849m.
Ο Αϊντίνης είναι στην δεύτερη θέση σε επισκεψιμότητα μετά την Οστρακίνα στις κορυφές του Μαινάλου. Για μας είναι το αγαπημένο μας και γούρικο βουνό που το έχουμε επισκεφτεί αρκετές φορές στο παρελθόν. Η πιο σύντομη και καλύτερη αισθητικά διαδρομή είναι από το χωριό Ροεινό.

ΡΟΕΙΝΟ ΑΡΚΑΔΙΑΣ
Ξεκινήσαμε Κυριακή των Βαΐων από την πλατεία του χωριού. Ο καιρός από το πρωί δείχνει να είναι καλοκαιρινός. Σύντομα περάσαμε από τα τελευταία σπίτια και ανηφορίσαμε στο μονοπάτι μέσα στο ελατοδάσος.
Περίπου σε 55 min φτάνουμε στην Αϊντινόλακα εδώ θα κάνουμε την πρώτη στάση. Δέκα λεπτά (10 min) είναι υπεραρκετά για ξεκούραση και συνεχίζουμε για επάνω. Σε αυτό το τμήμα το μονοπάτι είναι ασαφές με ελάχιστα κόκκινα σημάδια. Εάν έχεις ανέβει όμως πολλές φορές, δεν σε προβληματίζει καθόλου.

ΑΪΝΤΙΝΗΣ 1849m. ΓΙΑΝΝΗΣ
Η ανάβαση διήρκεσε 1: 35 min.

Η πρώτη εικόνα που αντικρίσαμε ήταν άσχημη ,   βλέποντας το Σχεδιάγραμμα των Κορυφών να είναι σπασμένο, μάλλον πρόκειται   για δολιοφθορά.

ΤΟ ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΜΕ ΤΙΣ ΓΥΡΩ ΚΟΡΦΕΣ ΣΠΑΣΜΕΝΟ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ ΑΙΝΤΙΝΗ

ΚΡΙΜΑ, Η ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΑ ΜΕΡΙΚΩΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΡΙΑ !

Ο χρόνος μας πιέζει να ασχοληθουμε με το SOTA - SUMMITS ON THE AIR.
Συναρμολογήσαμε την Fishing pole Antenna όπως μου αρέσει να την λέω που δεν είναι τίποτε άλλο από μια κεραία  λ/4  για τους 14 ΜΗΖ.

FISHING POLE ANTENNA 20M
Για Πομποδέκτη χρησιμοποίησα τον ALINCO DX-70 TH. Από την αρχή φάνηκε η καλή διάδοση και από τα report που μου έδιναν οι Chasers. Μέχρι που κάποια στιγμή μου φώναζαν ότι με καλεί και πάλι συνάδελφος PAUL VK5PAS από την Αυστραλία. Τον άκουγα χαμηλά αλλά και αυτός εξίσου το ίδιο παρά τις καλές κεραίες που διαθέτει ο Paul. Η ισχύς μου δεν ξεπερνούσε τα 25watts, το σήμα κάλυψε 14.430 km ! Αυτό ήταν, το QSO πραγματοποιήθηκε με εξοπλισμό portable. Μετά από την Αμερική ήρθε και η επαφή με την Αυστραλία θέλω να ευχαριστήσω τον Paul VK5PAS για το QSO. Συνέχισα τα QSO με όλους τους υπόλοιπους μέχρι που η μπαταρία τέλειωσε.

ΚΛΗΣΕΙΣ ΣΤΑ VHF
Δεν σταμάτησα όμως εκεί, σειρά είχαν τα VHF με το φορητό Π/Δ, ακούστηκαν οι συνάδελφοι από την Αθήνα, ο φίλος μου ο Ντίνος SV3IEG και ο Κώστας SV1PBX, ο Μιχάλης SV3RAK από την Μεθώνη, ο Κώστας SV3RAJ και ο Τάκης SV3APB mobile από την πόλη της Καλαμάτας.

Τους ευχαρίστησα όλους, χαλάρωσα, ευχαριστημένος που είχε επιτευχθεί ένα όνειρο να μιλήσω με Αυστραλία με φορητό εξοπλισμό. Αυτό είναι το SOTA, γεμάτο συγκινήσεις.

Η ΧΕΛΩΝΑ ΣΤΟ ΜΟΝΟΠΑΤΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ !
Επιστροφή από τα ίδια. Συνολικός χρόνος με στάσεις 4 ώρες.