Τρίτη 4 Δεκεμβρίου 2012

SV/PL-136 ΤΟΥΡΛΑ 1492m.SUMMITS ON THE AIR - SOTA. ΚΥΡΙΑΚΗ 25/11/2012

SV3GLI/P
SV/PL-136 ΤΟΥΡΛΑ 1492m. SV3GLI/P
Στα χρόνια που πέρασαν κάναμε αρκετά βουνά στην Ελλάδα σε διάφορες περιοχές, όμως η εικόνα από το πρώτο βουνό που ξεκινήσαμε ήταν η πιο δυνατή. Κάθε φορά που περνάμε τον αυτοκινητόδρομο και την σήραγγα Αρτεμισίου λέγαμε από εδώ ξεκινήσαμε την ορειβασία, το νοσταλγήσαμε.

Τώρα μας δόθηκε η ευκαιρία να πάμε πάλι μιας και η κορφή είναι στο πρόγραμμα SOTA.

Με χαρά ετοιμάσαμε τα σακίδια μας. Ο δρόμος γνωστός περνώντας από την Νεστάνη με κατεύθυνση για την Καρυά Αργολίδας με ασφαλτοστρωμένο δρόμο στο μεγαλύτερο τμήμα του, φτάσαμε μέχρι την βάση της Τούρλας.
SV/PL-136 ΤΟΥΡΛΑ 1492m.
Ξεκινήσαμε να ανηφορίζουμε από την εγκαταλειμμένη στάνη αυτή την εποχή. Στην αρχή το μονοπάτι είναι καλά σχηματισμένο από τα βοοειδή που βόσκουν στις κορφές του Αρτεμισίου. Βγαίνοντας στην ράχη του βουνού συνεχίζουμε σε κακοτράχαλο έδαφος με πολλές γκρεμίλες που πρέπει να αποφύγεις. Τα πόδια δοκιμάζονται, θέλεις βαρύ και στιβαρό άρβυλο.

Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΤΑ ΒΡΑΧΙΝΑ ΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΜΟΝΟΠΑΤΙΟΥ
Τίποτα δεν μας σταματά, τρέχαμε όπως την πρώτη φορά, να αντικρίσουμε πάλι τις παλιές εικόνες που έχουν αποτυπωθεί στο μυαλό μας. Σε 1: 30 min φτάνουμε στην κορφή, πλήθος συναισθημάτων μας πλημμυρίζει.
ΓΙΑΝΝΗΣ
Στήνουμε την Fishing Pole Antenna για τα HF και με Spot στην σελίδα του SOTA από τον συνάδελφο OM7DX STEPHAN αρχίζω τις επαφές.
SV/PL-136 ΤΟΥΡΛΑ 1492m. SV3GLI/P
Συνάδελφοι απ όλες τις χώρες της Ευρώπης απαντούν, προσπαθώ να τους κάνω όλους, δεν βιάζομαι να φύγω από εδώ, παρά ότι η μέρα είναι μικρή αυτή την εποχή. Κάνω κάποιες κλήσεις στα VHF, ως συνήθως δεν ακούει κανείς, δεν πειράζει.

SV3GLI/P
Μαζεύουμε τον εξοπλισμό και κολατσίζουμε στην συνέχεια λέμε ο ένας στον άλλον, να από εκεί περάσαμε τότε θυμάσαι;
ΣΕΑ ΑΛΕΑ ΑΡΤΕΜΙΣΙΟΥ
Πρέπει όμως να επιστρέψουμε. Είμαστε ευχαριστημένοι παρά το χαμηλό ύψος, είναι ένα βουνό που μας αρέσει.
Είναι η πηγή της Ορειβασίας.