Παρασκευή 14 Σεπτεμβρίου 2012

SV/PL - 137 1117 m. ΠΡΟΦΗΤΗΣ ΗΛΙΑΣ ΑΝΩ ΑΣΕΑ. SV/PL- 130 947m. - ΜΑΝΙΑΤΗ.

SV3GLI/P - SV/PL-137 . ΠΡΟΦΗΤΗΣ ΗΛΙΑΣ 117m.  ΑΝΩ ΑΣΕΑ
Το SUMMIT ON THE AIR – SOTA δίνει την ευκαιρία στον ορειβάτη να γνωρίσει κάποιες κορυφές που δεν θα πήγαινε ποτέ για ορειβασία αλλά μόνο για προπόνηση. Κάθε κορυφή έχει την δική της μοναδική ομορφιά. Στα 20 χρόνια που ασχολούμαστε με την ορειβασία ποτέ δεν μας είχε περάσει από το μυαλό να περπατήσουμε στον Προφήτη Ηλία που βρίσκεται στην περιοχή της Άνω Ασέας και Αραχαμίτας . Ήταν η δεύτερη φορά που επισκεφτήκαμε την περιοχή αυτή. Την πρώτη φορά δεν κατέστει δυνατόν να κάνω 4 επαφές για το πρόγραμμα SOTA αντί αυτού έσπασα και το τζάμι του φορητού YEASU VX- 5R.

Ο δρόμος για την κορυφή περνά μέσα από δάσος με καστανιές και έχει χαρακτηριστεί ως καταφύγιο άγριας ζωής. Λίγο πριν την κορυφή υπάρχει αρχαίος ναός, πιθανολογείται ότι είναι της θεάς Αθηνάς που πρόσφατα συρματοπλέχτηκε από την αρχαιολογία για να τον προστατέψει αλλά και να τον αναδείξει μελλοντικά.
ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ ΑΝΩ ΑΣΕΑ ΑΡΚΑΔΙΑΣ.
Αφήσαμε το αυτοκίνητο στο εκκλησάκι του Αγ. Γιώργη και συνεχίσαμε με τα πόδια. Σύντομα φτάσαμε στον Προφήτη Ηλία, στήσαμε την κεραία και ξεκινήσαμε τις επαφές στα 20 μέτρα, όπως κάνω πάντα δοκίμασα και στα 2 μέτρα αλλά δυστυχώς δεν ακούστηκε κανένας συνάδελφος.

Ως ασύρματος χρησιμοποιήθηκε ο YEASU FT – 897D. Τα μαζέψαμε γρήγορα και φύγαμε για την απέναντι κορυφή τον Αγ. Κων/νο στο χωριό Μανιάτη.

ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΑΣ Η ΚΟΡΦΗ MANIATH 947m. SV/PL -130
Η κορυφή SV/PL – 130 Μανιάτη 947m. βρίσκεται πάνω από το ομώνυμο χωριό Μανιάτη. Για να φτάσεις στην κορυφή έχεις πρόσβαση μόνο από τον χωματόδρομο που είναι κακής βατότητας. Όλο το βουνό είναι καλυμμένο με πυκνή βλάστηση από πουρνάρια. Οι χωρικοί υποστηρίζουν ότι το βουνό έχει τσακάλια και άλλα άγρια ζώα και τα βράδια ακούγονται οι κραυγές τους. Εμείς προχωρήσαμε λίγο με το αυτοκίνητο αλλά για να ανέβεις στην κορυφή χρειάζεσαι οπωσδήποτε 4Χ4 . Έτσι πήραμε τον εξοπλισμό και περπατήσαμε.

ΑΓΙΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΑΝΙΑΤΗ ΑΡΚΑΔΙΑΣ
Στο βουνό υπάρχει η εκκλησία του Αγ .Κων/νου.  Η περιοχή κινδύνεψε το 2011 από πυρκαγιά, ευτυχώς μόνο ένα μικρό κομμάτι δάσους κάηκε.

SV3GLI/P  - SV/PL - 130
Βρήκαμε το κολονάκι μετά από λίγο ψάξιμο μέσα στα πουρνάρια, βεβαία πεσμένο. Αυτό που μου έκανε εντύπωση ήταν η πρόσφατη ανασκαφή ακριβώς στην κορυφή, ανοίγοντας ένα λάκκο τουλάχιστον 2 μέτρων.

Στήσαμε γρήγορα τις κεραίες και στέλνοντας SPOT στο SOTAWATCH, άρχισα τις επαφές στους 14 MHz, έγιναν πολλές επαφές με ραδιοερασιτέχνες από ευρωπαϊκές χώρες . Στους 145 MHz δεν ακούστηκε κανείς συνάδελφος, μάλλον φταίει η συμμέτοχη τους στο field day και φαίνεται ότι πήραν τις παραλίες λόγω του καλού καιρού.

ΓΙΑΝΝΗΣ
Συνιστώ σε όλους να επισκεφτούν τα βουνά αυτά, απλώς να έχουν την όρεξη να περπατήσουν λίγο και θα ανταμειφτούν με την υπέροχη θέα .